قزوین جابز
قزوین جابز

آیا داشتن وب سایت باعث افزایش درآمد میشه؟

آیا داشتن وب سایت باعث افزایش درآمد میشه؟

آیا داشتن وب سایت باعث افزایش درآمد میشه؟ یکی از مهمترین اتفاقات امروزه در هر کسب و کاری داشتن یک وب سایت جامع و کامل با رتبه بالا در گوگل می باشد که همین امر باعث رشد آن کسب و کار و از طرفی دیده شدن آن برند و سایت و در نهایت ورودی بیشتر به سایت می شود که باعث فروش بیشتر محصول یا خدمات آن شرکت می شود.

مزایا و اهمیت داشتن وبسایت

امروزه تمامی کسب و کارهایی که در فضای اینترنت مشغول به فعالیت هستند به خوبی می‌دانند که داشتن یک وب سایت درست مانند داشتن کارت ویزیت، برای آن ها و کسب و کارشان بسیار ضروری است. از سوی دیگر، داشتن وب سایت مشابه داشتن یک کاتولوگ تبلیغاتی است که با استفاده از آن می‌توانید تمام محصولات خود را به مشتریان نشان دهید. البته این کاتولوگ به راحتی برای میلیون‌ها کاربر نمایش داده می‌شود و شما با صرف هزینه های فوق العاده پایین، می‌‎توانید با ارائه محتوای کاربرپسند، معرفی محصولات خود را چندین برابر جذاب تر کنید.

۲.سهولت دسترسی

زندگی این روزها بسیار پرمشغله است و افراد به دنبال راه­های آسان و راحت در حوزه‌­های مختلف زندگی خود هستند. به جای رفتن به بازار، خرید آنلاین، راحت ترین روش خرید اقلام است. امروزه با توجه به قوانین و مقررات امنیتی که وجود دارد، اعتماد مردم در خرید آنلاین و تجارت الکترونیکی افزایش یافته است. این امر می­تواند موجب افزایش درآمد کسب­‌وکار شما شود.

۳.قابلیت دسترسی

حتی اگر کسب­‌وکار شما دارای یک دفتر بزرگ در معروف ترین مکان باشد موفقیت را تضمین نمی‌­کند، زیرا این مکان فقط برای تعداد کمی از افراد قابل دسترسی است. اما فضای آنلاین در دسترس همه جهان است. با استفاده از شرکت­های حمل و نقل حاضر شما می­توانید به راحتی در عرض چند روز محصولی را از یک کشور به کشور دیگر تحویل دهید. بنابراین وب­سایت دسترسی به کسب­‌وکار شما را افزایش می­دهد.

۴.بازاریابی گسترده‌تر

بازاریابی برای وب­ سایت شما ساده­ تر و مقرون به صرفه تر از انجام هر نوع بازاریابی معمول دیگر می­ باشد. شما می­‌توانید برای تبلیغ وب سایت خود از بحث سئو سایت بهره ببرید که بسیار موثر است و امکان سنجش آن وجود دارد. همچنین شما می­‌توانید از طریق سئو نتایج نهایی را بررسی کنید و سپس کمپین را برای نتایج بهتر بهینه سازی کنید. خواهید دید مزیت طراحی سایت برای وب سایت ها در بازاریابی آنلاین بسیار پررنگ تر از بقیه موارد خواهد بود. به این دلیل که تمام مزایای دیگر را پوشش خواهدداد.

5. شناخت درست مخاطب و تصمیم‌گیری برای رشد

آنالیز و بررسی رفتار مخاطبان آنلاین از طریق ابزارهای مختلف ساده‌تر و دقیق‌تر است. این امر به شما کمک می‌کند تا بتوانید بینش مخاطبان خود را به دست بیاورید. آن دسته از کسب و کارهایی که قصد توسعه و پیشرفت را دارند، حتما برای تصمیم‌گیری‌های مدیریتی خود به شناخت دقیق مخاطب احتیاج دارند. با انجام اینکار شما می‌توانید همواره یک گام جلوتر باشید.

6. به روز بودن اطلاعات

جامعه امروزی هر روز در حال تحول و تغییر مد است. از این‌رو فروشگاه‌ها و خدماتی که پا به پای جامعه پیش نیایند چندان برای کاربران جذاب و محبوب نخواهند بود. همچنین اگر شما قصد داشته باشید مشتریان خود را از پیشنهادات یا فروش‌های ویژه خود مطلع کنید، باید از ابزارهای محیطی مثل تابلوها، بیلبوردها و… استفاده کنید. اما یکی از مزایای خوب داشتن وب سایت در این است که شما با راه اندازی آن اطلاعات خود را در هر زمینه به روز نگه خواهید داشت و پیشنهادات خود را در هر زمان به راحتی و بدون هیچ گونه‌ ابزارهای محیطی به کاربران خود نشان دهید. این ویژگی نه تنها برند شما را محبوب و نام آشنا خواهد کرد بلکه افزایش فروش و درآمد را نیز به دنبال دارد.

7. برندسازی

از دیگر مزایای داشتن سایت می‌توان به برند سازی اشاره کرد. در واقع شما با داشتن وب سایت می‌توانید خدمات خود را در بستر اینترنت به هزاران مشتری معرفی کنید و از این طریق برای خود شهرت و اعتبار کسب کنید. کسب این اعتبارات به شما کمک خواهد کرد تا در تجارت خود موفق شوید و به درجات بالاتر برسید.

 

آمار جستجو وب سایت

بر اساس آخرین آماری که از نتایج جستجو به دست آمده حدود بیش از ۸۰ درصد کاربران پیش از خرید، محصول مورد نظر خود را در اینترنت جستجو می کنند و اطلاعات مختلف آن مانند قیمت را در فضای نت جستجو می کنند. بسیاری از آن ها تمایل دارند که از همان فروشگاه های اینترنتی خرید خود را انجام دهند و دیگر به صورت حضوری خرید نکنند. نکته قابل توجه دیگر این است که سایت شما به صورت ۲۴ ساعته در دسترس کاربران قرار دارد و ساعت کاری مشخصی ندارید. همین به شما کمک می کند که سود بیشتری به دست آورید.

سئو وب سایت

یکی از مهمترین خدماتی که پس از طراحی سایت حائز اهمیت می باشد سئو وب سایت می باشد که در بالا آمدن رتبه سایت در گوگل نقش اصلی را دارد که همین امر باعث افزایش بازدید سایت و در نهایت افزایش فروش محصولات یا خدمات شما می شود.

سئو به این شکل است که یک کلمه کلیدی انتخاب شده و عملیات بهینه سازی روی این کلمه که در فرآیندهای مختلف می باشد انجام می شود و این کلمه در جستجوی گوگل رتبه گرفته و جزء رتبه های برتر می شود و این امر باعث افزایش ورودی شما به وب سایتتون می شود.

سئو وب سایت وردپرس دارای پلان های مختلف قیمتی می باشد که می تواند با ورود به صفحه سئو وب سایت این پلان هارا مشاهده کنید.

طراحی سایت از صفر تا صد در کانون نورا برای کاربران و مشتریان عزیز با بالاترین کیفیت انجام می پذیرد و پس از آن پشتیبانی فنی و نگهداری سایت هم به عهده کانون نورا می باشد.

به همین دلیل راه اندازی یک وب سایت تخصصی به همراه رتبه بالا در گوگل یک امر بسیار مهم است که هر کسی یا شرکتی نمی تواند به تنهایی این کار را انجام دهد به همین دلیل کانون تبلیغاتی نورا اقدام به ارائه خدمات طراحی سایت به صورت تخصصی به همراه سئو تخصصی که باعث رشد جایگاه سایت در موتور جستجو گوگل شده، کرده است که با تجربه بیش از 5 سال در این زمینه کاری باعث شده مشتریان خود را راضی نگه داشته و کمکی در جهت پیشرفت آن سایت ها و کسب و کارها شود.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *